Anmeldelse af filmen ’Skyfall’

Den populære film ‘Skyfall’ er en af de bedste actionfilm i nyere tid. Den blev udgivet i 2012 og har Daniel Craig i hovedrollen som den hemmelige agent James Bond samt den spanske skuespiller Javier Bardem i rollen som Raoul Silva, skurken i filmen. Instruktøren bag filmen er Sam Mendes; en engelsk Oscar-vindende instruktør, der ligeledes står bag senere Bond-film.

Plottet involverer en ond, men talentfuld computer hacker, som har været en tidligere spion. Han ønsker at tage hævn på den organisation, han plejede at arbejde for, og James Bond skal i den sammenhæng forsøge at forhindre ham i at gøre dette. Der er en masse spændende scener fyldt med action og spænding, hvor Bond forfølger den kriminelle Silva rundt i verden. Mon Bond formår at stoppe skurken, før det er for sent? Det vil vise sig i filmen…

Filmen udspiller sig på mange forskellige lokationer, herunder i Istanbul, Shanghai, London, Macau og Skotland, hvilket bidrager til at skabe en international atmosfære. Man må bestemt sige, at soundtracket er imponerende ved at inkludere temasangen ’Skyfall’, sunget af den dygtige og verdenskendte britiske sangerinde Adele. Skuespillet er ligeledes af utroligt høj standard; både Craig og Bardem formår at bringe deres karakterer til livs gennem blændende og uforglemmelig performance.

Vi kan helt bestemt anbefale alle at se filmen Skyfall, og særligt hvis du er vild med actionfilm, er vi sikre på, at den vil være noget for dig. Filmen vil få dig til at sidde yderst på dit sæde indtil dens afslutning, og vi er sikre på, at du ikke vil fortryde at have set den.

Har du set Skyfall og er du uenig i vores anmeldelse eller har du blot kommentarer hertil, så skal du være meget velkommen til at kontakte os. Vi er altid glade for at høre fra vores læsere, både hvis I er enige såvel som uenige i vores udsagn, eller i forbindelse med ris eller ros.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *